صفحه اصلی > اخبار : مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل: الف تا باعث اجرایی سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل: الف تا باعث اجرایی سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل: الف تا باعث اجرایی سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

به گزارش دبیرخانه رویداد الف تا، کلام الله صفری با بیان اینکه در رویداد الف تا، شناسایی، حمایت و به اشتراک گذاری ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای صورت می گیرد، افزود: یک بانک علمی و تربیتی است که معلم ها در سراسر کشور به آن دسترسی دارند تا از ایده ها و تجربیات یکدیگر باخبرشوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه رویداد الف تا باعث اجرایی سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است، گفت: الف تا یک رویداد بسیار اثر گذار است که باعث فرایند یادگیری و یاددهی در فراگیران و تعامل بسیار سازنده بین معلم و دانش آموز می شود.

وی رویداد الف تا را یک بارش فکری ملی خواند و تصریح داشت: حاصل این بارش فکری کشوری و اثر بخش، جمع آوری ظرفیت ها و استفاده آن برای رشد و خلاقیت مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه الف تا بخش مهمی از اجرایی سازی سند تحول بنیادین است که با وصل ایده ها و تجارب اثر بخش در یک مدرسه و اشتراک گذاری آن، جریان تحول اتفاق می افتد، اظهار داشت: اطلاع رسانی کلی در سطح استان برای شرکت در این رویداد ملی صورت گرفته و 31 اردیبهشت ماه تمام این تجربیات در اختیار عوامل اجرایی به منظور داوری و آنالیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کلام الله صفری با بیان اینکه اقدامات موثری در راستای معرفی رویداد الف تا در مدارس و مناطق سطح استان توسط اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته است، ابراز داشت: جلسه تخصصی تشکیل شد و از معلم ها و کارشناسان مجرب در این حوزه به منظور آنالیز و بررسی دستورالعمل ارسالی از سوی وزارتخانه دعوت به عمل آمد که پس از تبیین و تایید به همه نواحی و مناطق ارسال شد.

وی تاکید داشت: مدیران در اولین جلسه شورای معلم ها موضوع رویداد الف تا را به عنوان دستور اصلی مطرح و شیوه استفاده و بارگزاری آثار را به اطلاع کلیه معلم ها رساندند تا شاهد مشارکت حداکثری در استان اردبیل باشیم.

 

پست های مرتبط

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران: الف تا دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ضمن انتقاد به عدم حضور صددرصدی دانشجویان دانشگاه…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صداوسیما در حاشیه بازدید از دومین رویداد ملی الف تا…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

به گزارش دبیرخانه رویداد ملی الف‌تا، حجت الله الماسی درحاشیه بازدید از…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. سکینه امینی فرد :

    با سلام این طرح کمک خوبی برای تثبیت یادگیری دانش‌آموزان وکشف ایده ها واستعدادمعلمان دارد

دیدگاهتان را بنویسید