صفحه اصلی > اخبار : معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صداوسیما در حاشیه بازدید از دومین رویداد ملی الف تا با اشاره به اینکه الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است، گفت: این پشتکار و تلاش باید توسط رسانه‌ها به نمایش گذاشته و به مردم منتقل شود.
به گزارش دبیرخانه رویداد ملی الف تا محسن برمهانی ظهر پنج‌شنبه با حضور در دومین رویداد ملی الف تا ضمن بیان اینکه اولین تجربه حضور در این رویداد را دارد، افزود: الف تا حاصل یک سال تلاش مستمر وزارت آموزش‌وپرورش است و ما در بخش رسانه تا کنون محروم بودیم و به‌درستی از این انرژی که در نقاط مختلف کشور در حال تراوش است استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه اگر ما شاهد پشتکاری که این افراد به‌عنوان یک نوآور، خلاق و یک معلم دارند، در حوزه‌های دیگر جامعه هم بودیم، امروز کشور بدون مشکل خواهد بود، ابراز داشت: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است و ما به‌عنوان رسانه موظفیم این پشتکار را به نمایش گذاشته و به مردم به‌منظور تبادل تجربه منتقل کنیم.

معاون سازمان صداوسیما به دغدغه رسانه ملی برای انتقال این تجربه‌ها و سوژه‌های بکر اشاره کرد و گفت: اگر امروز شبکه‌های یک، دو، آموزش و امید در این رویداد حضور دارند و در حال پوشش اخبار الف تا هستند، حاصل ارتباط بین سازمان صداوسیما با وزارت آموزش‌وپرورش است.

برمهانی اظهار داشت: انتقال سوژه‌ها در شبکه آموزش با محوریت آموزش و در شبکه‌های امید، پویا و نهال با محوریت پرورش را ازجمله برنامه آموزشی سازمان صداوسیما در حوزه آموزشی در سال جاری دانست.

پست های مرتبط

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران: الف تا دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ضمن انتقاد به عدم حضور صددرصدی دانشجویان دانشگاه…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

به گزارش دبیرخانه رویداد ملی الف‌تا، حجت الله الماسی درحاشیه بازدید از…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

دومین رویداد بین المللی الف تا افتتاح شد

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش از آغاز به کار دومین رویداد بین‌المللی الف تا…

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید