صفحه اصلی > اخبار : معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

به گزارش دبیرخانه رویداد ملی الف‌تا، حجت الله الماسی درحاشیه بازدید از رویداد ملی الف‌تا با بیان اینکه الف‌تا دست مریزاد دارد و شوق انگیز است، افزود: وزیرمنتخب دولت چهاردهم به این موضوع بارها اشاره داشتند که مهم‌ترین ماموریت خود را اجرایی نمودن نقشه راه و سند تحول بنیادین دانستند چرا که این مسیر مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و تدوام خواهد داشت.

معاون وزیرآموزش‌و‌پرورش با اشاره به تدوام رویداد الف‌تا درسال‌های آینده گفت: تغییری در مسیر فعلی برای اجرای سند تحول و رویداد الف‌تا ایجاد نخواهد شد.

وی ابرازداشت: بعضی از مسوولین در برابر ظرفیت‌های موجود مقاومت می‌کنند واز واژه‌های نمی‌توانیم، نمی‌شود استفاده می‌کنند اما الف‌تا در دومین سال اجرایش با مصداق نشان داد که با همه محدودیت‌ها می شود الگوی مدرسه تراز را اجرا و مدرسه را به کانون تربیتی محله تبدیل کرد.

معاون وزیرآموزش‌و‌پرورش ضمن بیان اینکه هر فردی الگویی بهتر از الف‌تا برای ارائه دارد، مطرح کند، عنوان داشت: الف‌تا از می توانیم سخن می‌گوید و با واژه نمی‌توانیم بیگانه است می‌خواهد بگوید دریک مدرسه می‌شود مهارت‌های زندگی را آموزش داد و یادگیری را با زندگی تلفیق کرد.

پست های مرتبط

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران: الف تا دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ضمن انتقاد به عدم حضور صددرصدی دانشجویان دانشگاه…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صداوسیما در حاشیه بازدید از دومین رویداد ملی الف تا…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

دومین رویداد بین المللی الف تا افتتاح شد

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش از آغاز به کار دومین رویداد بین‌المللی الف تا…

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. نحوه اجرای الف تا کارشناسی نشده، شتاب زده و بسیار مخرب بود و متاسفانه آثار این عملکرد در کاهش انگیزه معلمان تا سال ها باقی خواهد ماند، واقعا نتوانستید(سامانه ضعیف، داوری بد، عدم هماهنگی در سطوح، عدم پیش بینی فرصت بازبینی و اعتراض) و میزان نارضایتی در سطح مناطق و استان ها بسیار زیاد بود

دیدگاهتان را بنویسید