صفحه اصلی > بانک تجربیات : آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان

آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان

پست های مرتبط

دیدگاه کاربران (10 دیدگاه)

  1. معصومه عبدالوهابی :

    باسلام گفته نشده این محتواها و کلیپهای اموزشی مهارتهای زندگی را چگونه ساختند؟ یک نفره یا ارتباط همه معلمین
    من در کلاسم به روش گیمی فیکیشن و فوقالعاده فعال و شاد آموزش میدهم ولی خود معلم به تنهایی کار می کنم و خیلی مواقع برای اینکه همکاران ناراحت نشوند بچه ها فیلم می گیرند یا حتی بارها شده نمی توانم فیلم بگیرم و تنها عکس و کلیپهای دانش آموزان را دارم، برای شرکت در این رویداد چگونه کلیپهارا بارگذاری کنیم آیا تنها کلیپهای دانش اموزان کافی است یا خود معلم هم باید در فیلم و کلیپ باشد؟ جزئیات تجارب و مستندات بارگذاری شده را خیلی واضح توضیح ندادین یا فیلمهایی که برای تجربه گداشتین کامل و شفاف نیست چه بسا خیلی از اموزشهارا مثلا مهارتهای زندگی را در کلاسم و با داستان خواندن و پرسش و پاسخ در مورد شخصیتهای داستان دارم ولی فیلمی در این خصوص نگرفتم چون ویس داستان در کلاس پخش و بعد با بچه ها حرف می زنیم

    1. سلام و درود خدمت شما همکارگرامی
      شما همکار گرامی باید حداکثر تا 31 فروردین‌ماه 1403 صرفا تجربیات خود را در قالب فایل پی دی اف، صدا و فیلم به فرمت zip برای دبیرخانه از طریق پنل کاربری و طبق مستندات مندرج در شیوه‌نامه ارسالی به ادارات کل و مناطق ارسال نمائید.

  2. سلام مدرسه با این شرایط بسیار عالیه و دختران قاعدتاً جذب درس و کلاس و مدرسه می‌شوند.
    ولی تامین هزینه ها سخته . میشه بگین شهریه مدرسه چقدره؟

  3. سلام و دروود
    بنده تجربه خودم در سامانه ثبت کردم اما متاسفانه به دلایلی نتونستم فایل مربوطه بارگذاری کنم. از کدوم قسمت می توانم فایل های مربوطه را بارگذاری کنم؟

  4. سلام خیلی عالی..بنده هم همیشه در کلاس با ایجاد محیط آموزشی بسیار فعال و کوشش برای داشتن رابطه دوستانه با دانش آموزان م .به آموزش و تربیت دانش آموزان می پردازم ..مدیر مدرسه ما هم واقعا انسان بزرگی هستند ..خانم ارمغان بهرامی با روحیه بالا و دادن انگیزه و ایجاد یک محیط فعال و شاد در مدرسه همواره مشوق ما بوده آمد …در هنرستان هاجر شهرستان دیواندره واقعا همه عوامل و دانش آموزان همچون یک خانواده در کنار هم و در تعامل مثبت با هم هستند .سعی می کنیم به رشد و ایجاد روحیه مناسب و تقویت مهارت های زندگی و تحصیل در دانش آموزان با دادن مسولیت و مهارت آموزی ..کمک کنیم

  5. سلام
    من در کلاسم به روش گیمی فیکیشن و فوقالعاده فعال و شاد آموزش میدهم ولی خود معلم به تنهایی کار می کنم و خیلی مواقع برای اینکه همکاران ناراحت نشوند بچه ها فیلم می گیرند یا حتی بارها شده نمی توانم فیلم بگیرم و تنها عکس و کلیپهای دانش آموزان را دارم، برای شرکت در این رویداد چگونه کلیپهارا بارگذاری کنیم آیا تنها کلیپهای دانش اموزان کافی است یا خود معلم هم باید در فیلم و کلیپ باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید