صفحه اصلی > اخبار : مدیرکل آموزش‌و‌پرورش مازندران: الف‌تا بستری برای آشنایی معلم‌های تحول‌خواه با یکدیگر است

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش مازندران: الف‌تا بستری برای آشنایی معلم‌های تحول‌خواه با یکدیگر است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: الف تا بستری برای آشنایی معلم های تحول خواه با یکدیگر است

به گزارش دبیرخانه رویداد الف‌تا، حسین کمالی با اشاره به اقدامات اولیه اداره کل آموزش‌وپرورش مازندران در راستای معرفی رویداد الف‌تا در استان اظهار داشت: تنظیم بخش‌نامه و ارسال آن به‌تمامی ادارات در مدارس استان و تعیین رابط شهرستانی به‌منظور ایجاد پل ارتباطی بین اداره کل و مدرسه از جمله اقدامات اولیه اداره کل آموزش‌وپرورش مازندران در راستای معرفی رویداد الف‌تا در استان است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: رویداد الف‌تا بستری برای آشنایی معلم‌های تحول‌خواه با یکدیگر و انتقال تجربیات موفق و تجربه زیسته آن‌ها با دیگر معلم‌ها در سطح کشور است.

 وی افزود: برگزاری وبینار آموزشی برای نحوه شرکت در رویداد و فعال‌کردن شورای معاونین شهرستان‌ها و همچنین شورای مدرسه و دبیران از دیگر اقدامات اداره کل آموزش‌وپرورش استان مازندران به‌منظور معرفی رویداد الف‌تا است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از معرفی دانشجو معلمانی که نگاه تحولی برای شرکت در رویداد الف‌تا دارند خبر داد و تصریح داشت: سعی داشتیم مشکلاتی را که در بارگزاری آثار به وجود می‌آمد به‌صورت تلفنی رسیدگی نموده و راهنمایی لازم را انجام دهیم.

 کمالی با اشاره به ساخت کلیپ برای ایجاد انگیزه بین معلمان سطح استان و مشارکت آن‌ها در رویداد، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی برای شرکت در رویداد الف‌تا از طرق کانال‌ها، گروه‌ها و معاونت‌های مختلف صورت‌گرفته است.

 وی با بیان اینکه تجربه زیسته معلمان و اقدامات عملی صورت‌گرفته توسط آن‌ها، وجه تمایز رویداد الف‌تا با دیگر رویدادهای برگزار شده در آموزش‌وپرورش است، افزود: الف‌تا یک تجربه و یک کاربرد است و جنبه نظری ندارد، این ویژگی بارز این رویداد است تا ما با شرکت در آن تجربه همکار خود را مشاهده کنیم.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران با اشاره به اینکه رویداد الف‌تا نشان‌دهنده توان و ظرفیت‌های نهفته در نیروی های تحول‌خواه است، خاطرنشان کرد: این افراد با وجود همه مشکلات و کمبودها در آموزش‌وپرورش توانسته‌اند فراتر از انتظار روی دانش‌آموزان اثرگذار باشند و مولفه‌های تربیتی را به‌صورت شایسته‌ای در سطح مدارس دنبال کنند.

 حسین کمالی برگزاری نمایشگاه الف‌تا در استان را بستری برای تعامل و انتقال تجربه موفق توسط همکاران برگزیده در این رویداد با دیگر معلمان دانست و گفت: این انتقال تجربه باعث ارتباط مستمر و دائمی نیروهای تحولی با یکدیگر خواهد شد.

 وی در پایان ابراز داشت: تهیه سرفصل‌های آموزشی از تجربه‌های موفق و تدریس آن در مدارس سطح استان توسط معلمان از دیگر برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش مازندران خواهد بود.

پست های مرتبط

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران: الف تا دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ضمن انتقاد به عدم حضور صددرصدی دانشجویان دانشگاه…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صداوسیما در حاشیه بازدید از دومین رویداد ملی الف تا…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

به گزارش دبیرخانه رویداد ملی الف‌تا، حجت الله الماسی درحاشیه بازدید از…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید