صفحه اصلی > اخبار : مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: باید درالف تا سراغ تجربیات گذشته رفت تا خروجی رضایت بخش حاصل شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: باید درالف تا سراغ تجربیات گذشته رفت تا خروجی رضایت بخش حاصل شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: باید درالف تا سراغ تجربیات گذشته رفت تا خروجی رضایت بخش حاصل شود

به گزارش دبیرخانه رویداد الف تا، مسعود بهرامی با بیان اینکه در رویداد الف تا باید سراغ تجربیاتی که در گذشته رخ داده مانند جایزه معلم رفت، افزود: در جایزه معلم کار با یک نهاد بیرونی صورت گرفت و اتصال این تجربیات با رویداد الف تا یک فرایند است که باعث می شود خروجی مطلوب و رضایت بخشی حاصل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، آیین نامه مسیر رشد معلمی، انتخاب معلم نمونه و جشنواره الف تا را مواردی دانست که باید برای دریافت یک خروجی رضایت بخش در حوزه رتبه بندی و ارتقا معلم ها بهم متصل شود.

وی شناسایی و شناساندن چهره های شاخص به سایر معلم ها در سراسر کشور و عامه مردم را یکی از ویژگی های رویداد الف برشمرد و تصریح داشت: تمرکز ما در رویداد الف تا بر مدیران بالنده ای است که با برگزاری جشنواره مدیر بالنده در تیرماه معرفی خواهد شد و الگو نمایی از مدیر برگزیده استان را در ادامه در پی خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه برشی از الف تای ملی را تابستان امسال در فضای استان برگزار خواهیم کرد، ابراز داشت: تشکیل دبیرخانه استانی با حضور همه افراد در اداره کل، تولید و انتشار ویدئوهایی از همکاران برگزیده سال گذشته در رویداد الف تا در فضای مجازی، تولید اختصاصی در مورد نحوه شرکت در رویداد و ثبت تجربیات، دعوت چهره به چهره از مدارس پیشتاز و بازدید تیم راهبری از مدارسی که سال گذشته در رویداد شرکت کردند از جمله اقدامات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان در راستای معرفی رویداد الف تا تا کنون بوده است.

پست های مرتبط

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران: الف تا دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ضمن انتقاد به عدم حضور صددرصدی دانشجویان دانشگاه…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صداوسیما در حاشیه بازدید از دومین رویداد ملی الف تا…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

به گزارش دبیرخانه رویداد ملی الف‌تا، حجت الله الماسی درحاشیه بازدید از…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه کاربران (7 دیدگاه)

  1. سلام وعرض ادب
    سه روزه اطلاعیه دادین که فرصت ویرایش تجربیات و…
    نه امکان ویرایش هست نه هم تلفن جواب میدین
    دریغ از یک ذره انصاف و خدمت به خلق

  2. با سلام .در بارگذاری فایل ها من مشکل داشتم به هیچ عنوان کامل نشد حتی پی دی اف یا زیپ ارسال زدم .منتها باز تکمیل نشده نوشته می شد من دیگه ندونستم چکار کنم ‌.راهنمایی کمتر بود کاش به صورت فیلم توضیح داده میشد که چگونه ارسال کنیم .

  3. سلام وقت بخیر من انعکاس تجارب را در استان‌های مختلف دارم میبینم ولی مازندران هیچ شهرستانی ندیدم مسائل آموزش ابتدایی انعکاس پیدا کند بارها پرسیدم تنها ایجاد انگیزه همکاران دیده شدن کارها در انعکاس اخبار آنها هستند در این دوسال چرا خاموش مازندران در شهرستان‌ها حرکت کرده جوری که از حضور در الف تا نا امیدمان کرد

  4. با سلام من برای اطمینان دوباره تمام تدریس های هنر دوره دوم ابتدایی رو نگاه کردم من اخبار و دنبال میکر م دیدم هدف تحقق سند تحول در اجرای الف تا هست کا ر من از نظر کیفیت فیلم بدلیل کم کردن حجم خوب نبود اما بر خلاف سایر دوستان من طراحی آموزش برای درس هنر کردم و اجرایش نمودم یعنی هم محتوی متناسب با فرهنگ بومی تولید کر دم و هم اجرا که فکر میکنم نزدیک به تحقق سند تحول بوده مابقی طرح درس نوشتن و محتوی همیشگی را اجرا کردن برای همین مصر بودم تا قسمت نظر داور و فرم داوری رو فعال میکردن نقاط ضعف ما معلوم شه

دیدگاهتان را بنویسید