صفحه اصلی > اخبار : اعلام نهایی نتایج برگزیدگان دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا

اعلام نهایی نتایج برگزیدگان دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا

اعلام-نتایج

دومین رویداد الف‌تا با هم‌گرایی  معاونت‌های آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با محوریت قرارگاه‌ اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آغاز به‌کار کرد که درنتیجه آن با ثبت بیش از ۱٠۷ هزار تجربه شاهد استقبال بی‌نظیر معلمان،مدیران و هنرآموزان سراسر کشور بودیم.
بدین‌وسیله ضمن قدردانی از همه معلمان، هنرآموزان، مدیران مدارس و فعالان عرصه تعلیم و تربیت اعلام می‌داریم پس از ارزیابی آثار و تجربیات در چندین مرحله در محورها و بخش‌های مختلف توسط کارشناسان و معلمان باتجربه از سطح منطقه تا ستاد وزارت آموزش و پرورش نتایج دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا در بخش‌های مختلف مشخص گردید.
امید است با برگزاری نمایشگاه دومین رویداد الف‌تا و به‌اشتراک گذاری تجربیات الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی معلمان فراهم گردد.
همچنین لازم به‌ذکر است نتایج محور فرآیند یاددهی _ یادگیری در بخش متوسطه اول و فنی‌حرفه‌ای متعاقبا اعلام خواهد شد.

امید است با برگزاری نمایشگاه دومین رویداد الف‌تا و به‌اشتراک گذاری تجربیات الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی معلمان فراهم گردد.

شرکت‌کنندگان رویداد می‌توانند از طریق نشانی https://alefta.ir/result، اسامی برگزدیدگان رویداد را در دو بخش راه‌یافتگان به مرحله کشوری و شایسته تقدیر استانی مشاهده نمایند.

پست های مرتبط

معاون هماهنک کننده سپاه پاسداران: الف تا دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ضمن انتقاد به عدم حضور صددرصدی دانشجویان دانشگاه…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون سازمان صدا وسیما: الف تا سراسر امید، پویایی و جذابیت است

معاون سازمان صداوسیما در حاشیه بازدید از دومین رویداد ملی الف تا…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

معاون وزیر آموزش و پرورش: رویداد الف تا به قوت خود باقی خواهد ماند

به گزارش دبیرخانه رویداد ملی الف‌تا، حجت الله الماسی درحاشیه بازدید از…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاه کاربران (138 دیدگاه)

  1. باسلام بهتر است برای رویدادها و تجربه ها موارد و شرایط امتیاز آور از قبل اعلام شود تا هم تلاش بهتری از طرف همکاران کوشا صورت گیرد
    و هم اینکه قضاوت راحتتر باشد
    درنهایت قطعا آثار بهتری با اختلاف کم ارائه خواهد شد .ضمنا کلیپهای امتیاز آور لطفا پخش شود تا علت برتری برای همه مشخص شود باتشکر

  2. سلام خداقوت ، نتایج رشته هایی که غیر حضوری بودن کی اعلام میشه؟ چون داخل فایل ها فقط نتایج رشته های حضوری بود انگار

  3. سلام. اعلام نتایج جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری دوره اول متوسطه کی اعلام میشه؟
    چون ما برای اون جشنواره هم آثارمون رو در سایت الفتا بارگزاری کردیم
    ولی من نتایجی برای این قسمت پیدا نکردم

  4. یعقوب ذاکری درباغی :

    سلام وقت بخیر/ از زحماتتون متشکریم/ به نظر میرسه شماره تماس های بخش مدارس پیشتاز از ردیف 39 به بعد تکراریه هر چند کاربرد نداره برا ما ولی بی دقتی رو میرسونه/ مستدام باشید.

  5. سلام بنده در این رویداد یک اثر رو ارسال کردم که متاسفانه حائز هیچ رتبه ای نشده ، یک کتاب که تمام مسائل انضباطی ، تربیتی و آموزشی رو در قالب سوال و جواب نوشتم . و در واقع راهکاری روشن و موثر رو برای همکاران تعریف و تحریر کردم . سوال من اینه که چرا نباید این کتاب که حاصل تجربه ۲۸ ساله تدریس من در مدارس بوده حتی به عنوان اثر شایسته تقدیر هم انتخاب نشده ؟؟؟؟

      1. باسلام اثری هم که بنده ارسال کردم در هیچ کشوری تا به حال اجرا نشده و در ابعاد کوچک ان اجرا شده ، مخصوصا در متوسطه دوم که بیشتر کارها سمت و سوی کنکور است و خلاقیت خیلی دیده نمیشود .
        امتیاز داور اول بنده ۲۹۵ بود و طبق صحبتی هم که با ایشان داشتم فرمودند در اثار فراوانی که بررسی کردند هیچ اثر مشابه ان نبوده ، چطور میشه این اثر فقط استانی مقام بیاورد یا حتی بقیه کارهای من استانی هم مقام نیاورده است ، برای کل همکاران داوری که کار را از نزدیک دیدند جای تعجب دارد ، واقعا این طور درست نیست .

  6. سلام چرا نتایج مقطع کاردانش و فنی اعلام نمی کنید!!!؟؟؟؟تجربیات هنرآموزان رو کی اعلام میکنید؟ برای همه اعلام شده اما برای هنرآموزان اعلام نشده

  7. مگر در شیوه نامه فرصت سه روزه اعتراض قید نشده است ؟ چرا پس حق اعتراضی برایمان قائل نیستید .
    ما عمرمان پای طرح مان است .

  8. سلام علیکم
    کسانی که در بخش تک تجربه یاددهی یادگیری به کشوری راه پیدا کردند باید در تهران، مجدد در حضور داوران و سایر معلمان، برنامه درسی رو جهت داوری ارائه بدهند؟

      1. سلام آمار گرفتم گفتن چون یه تعداد افراد رشته هاشون معلوم نیس به زودی فنی ها رو هم اعلام میکنن . فعلا فنی ها اعلام نشده

  9. سیروس خانجانی چوبر :

    سلام و وقت بخیر ،،،متاسفم برای تیم داوریتون ،،،چون طرح ابداعی که من ثبت کردم یک طرح نو اورانه هست که در جهان نظیر نداره حاصل تجربیات چند ساله ی منه که در مورد اموزش الفبای فارسی بود به شیوه نوین ابداعی که برای کل مدارس ایران قابل اجرا بود حتی مدارس استثنایی ،،حتی برای دیراموزان که ۲۰ درصد دانش اموزان کل کشور را تشکیل میدهند هم کاربردی بود طرحی که دانش اموز زود یاد میگیره واصلا فراموش نمیکنه که مراحل ثبت اختراعش در حال اقدامه ،،،ادمو دلسرد میکنید ،،،من به جرئت میتونم بگم داوری که طرح منو انالیز کرده الان بهش زنگ بزنی بپرسی طرح منم موضوعش چی بود کار بردش چی بود ،،،مزایا یا اصلا معایبش چی بود اظهار بی اطلاعی میکنه ،چون اصلا طرحمو نخونده ،متاسفم

    1. متاسفانه داوران کسانی بودند که با امتیاز ایثارگری و امثالهم نمونه استانی یا منطقه شده بودند و خودشان هم تجربه‌و و مهارت خاصی نداشتند.‌

  10. با سلام و خسته نباشید حجم کار بسیار زیاد و وقت گیربوده ازین بابت قدر دان زحمات شما هستیم من نفر برتر استانی بودم کاش قسمت داوری و نظر داور در قسمت تجربه ها فعال میشد تا نقاط منفی در بازتولید اثر مد نظر قرار گیرد .فرم داوری که اعلام شد برای همه دروس در مقطع ابتدایی مشترک بوده که با توجه به اهداف متناسب با هر درس و بررسی تمام ساحتی هر درس از حیث محتوی و هدف فرم ها متفاوت بود بازم ممنون

  11. سلام همکاران عزیز یعنی ماهایی که فقط در سامانه برامون زده داوری شده و هیچ چیز دیگه ای نشون نمیده برگزیده نشدیم؟

  12. به نظرتون حق ما نبود تا نظرات داوران و امتیازات خودمون رو برای کاری که اینقدر زحمت کشیدیم ببینیم؟؟؟
    بخش مدارس پیشتاز اصفهان
    این همه تلاش آخرش هیچ ….
    بی انگیزگی از همین جا شروع میشه دوست گرامی

  13. ما حضوری تو منطقه تدریس کردیم و انتخاب شدیم برای استان اما استانی دیگه حضوری نرفتیم همتون همین طوری بودید؟؟؟ یعنی استانی حضوری اجرا نکردید ؟؟

  14. چه در نتایج کشوری و حتی استانی هیچ اسمی از متوسطه دوم، فنی حرفه ای یا کاردانش نیست…..
    این چه اعلام نتایجی هست که هنرآموزان را آدم حساب نمی‌کنید.
    یعنی چه؟
    خوب اگر توانش رو نداشتین قبول نمیکردین.
    بنده دیگر در این نوع موارد شرکت نمیکنم و آنقدر تبلیغ خواهم کرد نه در رشته و نه در استان کسی شرکت نکند.
    این توهین به هنرآموزان است.

  15. با سلام
    حداقل انتظار ما اینه که یا فرم داوری و امتیازات قسمت های مختلف را بتونیم ببینیم و یا فیلم نفرات برتر کشور را منتشر کنید تا بتونیم تدریس خودمون را با تدریس های برتر مقایسه و نقاط ضعف کارمون را پیدا کنیم.

  16. با سلام
    بسیار عالی می شد که نتایج به صورت فرم داوری هم در اختیار ما شرکت کنندگان قرار بگیره
    و اینکه در مورد شایسته تقدیر استانی با چه ملاک هایی یک عده محور محدود انتخاب شده
    آیا سایر رشته ها ارزشی نداشتند؟

  17. با سلام و احترام
    لطفاً داوری در سطح کشوری انجام نشود و نه در منطقه و استان
    متاسفانه در این سطوح سلایق و روابط بر داوری ها اثرگذار است.

  18. با سلام و احترام
    لطفاً داوری در سطح کشوری انجام شود و نه در منطقه و استان
    متاسفانه در این سطوح سلایق و روابط بر داوری ها اثرگذار است.

  19. همکار ارجمند
    اثر شما در رویداد الف‌تا داوری شد. امیدواریم باتلاش مضاعف و بهره‌مندی از تجارب راه‌یافته به مرحله کشوری، سال آینده شاهد حضور موثرتر و الهام‌بخش‌تان در رویداد الف‌تا باشیم.
    درود پیام بالا به چه معناست؟!نتایج کشوری قابل مشاهده نیست

  20. هر جایی حتی بازی های المپیک ، ازمون استخدامی ، کنکور و …حق اعتراض وجود داره ، چرا اینجا حق اعتراض وجود نداره ، یعنی احتمال خطا اصلا نیست ؟! میدونید ذوقی که تو دبیری که حقش بوده کشته بشه ، چند سال به چند تا دانش اموز لطمه وارد میکنید ؟ حق الناسش که به کنار

    1. سلام همکار عزیز وقتتون بخیر. با شماره ای که تو سایت هم گذاشتن تماس بگیرید صحبت کنید. حق اعتراض و تجدیدنظر هم دارید. نگران نباشید با توکل به خدا ان شاالله همه چی درست میشه.
      02182285298

      1. من که چشمم اب نمیخوره که اگه کار خیلی عالی ام باشه ، مجموعه الفتا بیاد و اسم جدیدی اعلام کنه ولی یکی از دانش اموزام یه بار گفت تا حالا مشهد نرفتم اگه نتیجه جدیدی اعلام شد و اسم توش بود با هزینه خودم میفرستمش مشهد

  21. چرا نتایج درس فارسی متوسطه دوم که تحلیل محتوای کتاب درسی بود قابل مشاهده نیست؟ داوری با چه متر و معیاری شده؟ برای کاری که ارائه دادیم، وقت گذاشتیم. حداقل حق ما اینه که بدونیم چه نمره‌ای رو از داوری کسب کردیم.

  22. اگه قرار بود از روی چند دقیقه فیلم با کیفیت کم انتخاب کنن کی حضوری بیاد استان چرا اصلا منطقه ای حضوری تدریس کردیم؟؟!

    معلوم نیست کیا داور بودن چقد صلاحیت داشتن…!!!!

    من حتی بر اساس طرح شهید همت طرح نوشتم اما حتی برای تدریس استان هم انتخاب نشد!

    و حتما دیگه هیچوقت شرکت نمیکنم! داوری های سلیقه ای نمیذاره حق به حق دار برسه.

    1. سلام من اعتراض نداشتم، کلی گفتم که میتونید با این شماره تماس بگیرم راهنماییتون میکنن. چون من خودم راجع به الف تا خیلی سوال داشتم و همش زنگ میزدم و خیلی عالی آقای رستمی پاسخگو بودند با اینکه اینهمه زنگ میزدم یک بار نشد که با بدرفتاری جوابم بدهند. خداخیرشون بده

  23. سلام و عرض ادب
    من در بخش موشن گرافی درس روانشناسی شرکت کردم، وکلی وقت گذاشتم وبه نظرم وقت همکاران باید اینقدر ارزش داشته باشه که حداقل شایسته یک تقدیر بشن.،

  24. باسلام
    این چه وضعیتی ست ؟
    هرچی ما کار میبینیم طرف بچه ها رو برده کشاورزی و پرورش مرغ و خروس که مثلا دو قرون مدرسه پول دربیاره ، این مثلا کار تحولی در اموزش شد ؟
    شما تو متوسطه دوم چه کار تحولی در راستای اموزش بهتر و امتحانات نهایی و کنکور اجرا کردید ؟
    این جوری عدالت در اموزشو برقرار کردید ؟!
    تحول در اموزش یعنی روشی برای اموزش بهتر و خلاق تر
    تا زمانیکه اموزش های خلاق نیاد تو نمایشگاه ، از کشورهای سوئد و فنلاند و کره و امریکا تو رویداد شرکت نمیکنند .

  25. سلام دیروز این پیام رو دریافت کردم کسی می دونه معنی اون چیه؟؟
    همکار ارجمند جناب
    اثر شما در رویداد الف‌تا داوری شد. امیدواریم باتلاش مضاعف و بهره‌مندی از تجارب راه‌یافته به مرحله کشوری، سال آینده شاهد حضور موثرتر و الهام‌بخش‌تان در رویداد الف‌تا باشیم.
    مشاهده نتایج:
    alefta.ir
    لغو11

  26. سلام
    من هنراموز هستم
    امروز برای من از طرف الفتا پیامکی اومد که نتایج اعلام شده
    ولی نتایج فنی و کاردانش رو‌من جایی نمی بینم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  27. اموزش و پرورش انقد امکانات و جایگاه نداره و به خودی خود جذاب نیست که معلم بیاد تحول بیافرینه ، فرد به خاطر کمالگراییشم شده شرکت میکنه ، بعد وقتی صد خودشو میذاره و نتیجه نمیگیره تهش بی خیال این جشنواره ها و رویداد ها و .. میشه و صرفا میره سر کلاس و میاد سال بعد بدون اینکه براش چیزی دیگه مهم باشه .
    مخصوصا تو متوسطه دوم جا تحول هفته ای سه جلسه کلاس خصوصی ساعتی ۱ ملیون ، میذاره مالا ماهی ۲۰ ملیون درمیاره ، تحول در متوسطه دوم از همه مقاطع سخت تره و با هیچ مقطعی به دلیل کنکور و نهایی قابل قیاس نیست

  28. سلام احترام من چقدر زحمت کشیدم. برای درس هدیه فقط پبامک سال دیگه هم انجام بدهم تا سال دیگر شاید زنده نباشم حداقل. یک تشویق منطقه صادر می کردید

  29. سلام
    راه یافتگان به مرحله ی کشوری ابتدایی و متوسطه اول داخل فایل هست،اما راه یافتگان به مرحله کشوری فنی و حرفه ای و کاردانش نیست،قراره اعلام بشه؟؟؟

  30. با سلام بنده در محور کار و فناوری در شهر تهران اول استانی شده بودم، در بخش شایسته تقدیر استانی متوسطه یک را قرار ندادید

  31. سلام چرا نتایج متوسطه اول اعلام نشد.
    الان بنده تدریس زبان تکتجربه داشتم ولی اصلا اعلام نشد و چیزی ندیدم نه در استانی مان تک تجربه اومده و نه در بخش کشوری.

  32. سلام لااقل برای شرکت کنندگان و اینکه آثاری به برنامه شما عزیزان فرستاده اند و متحمل زحمات شدند یک لوح تقدیری به مناسبت شرکت در برنامه الف تا می گذاشتین تا انشالله برای سال بعد انگیزه ای برای شرکت در برنامتون داشته باشیم.

  33. حداقل انتظار ما اینه که یا فرم داوری و امتیازات قسمت های مختلف را بتونیم ببینیم و یا فیلم نفرات برتر کشور را منتشر کنید تا بتونیم تدریس خودمون را با تدریس های برتر مقایسه و نقاط ضعف کارمون را پیدا کنیم.

  34. با سلام 5 تجربه در الف تا ثبت کردم در مقطع فنی و یکی از تجربه ها ،طرح درس کشوری مطابق دبیرخانه و فیلم و تولید محتوی دارد و 2 ماه روی این طرح کار کردیم و حتی شایسته تقدیر استانی هم نیست در حالی که همکار من یک طرح ناقص فرستادن و شایسته تقدیر شدند کجا باید اعتراض کنم و این موارد یاعث میشه که رغبت و کارکردن برای سال آینده رو بگیره

  35. با سلام 5 تجربه در الف تا ثبت کردم در مقطع فنی و یکی از تجربه ها ،طرح درس کشوری مطابق دبیرخانه و فیلم و تولید محتوی دارد و 2 ماه روی این طرح کار کردیم و حتی شایسته تقدیر استانی هم نیست در حالی که همکار من یک طرح ناقص فرستادن و شایسته تقدیر شدند کجا باید اعتراض کنم و این موارد یاعث میشه که رغبت و کارکردن برای سال آینده رو بگیره و بعد از تماس من به استان ،شایسته تقدیر استانی رو از سایت برداشتند متاسفانه ،همکاران محترم برای اعتراض فقط باید به شماره ای که دادید تماس بگیریم

  36. امیدواریم نحوه داوری و فرم امتیازات اثرات همه شرکت کنندگان در اختیارشون قرار بگیره و بتونند با منتخبین مقایسه کنند

  37. سلام و ادب. طرح بنده در مرحله استانی به عنوان برگزیده به مرحله کشوری راه یافت اما متاسفانه اسم من را در مرحله استانی ننوشتید واقعا ادم از این کار ها شوقش رو برای شرکت در الف تا سال اینده از دست میدهد.

  38. سلام کاملا با شما موافقم اثری از نوآوری و حل مسأله نیست همکاران گرامی زحماتی که بعنوان رویداد یا تجربه کشیدن تکراری هست باعث تحولی بنیادین و جدید نشده اند

  39. هدف از الف تا ارائه تاثیرگذاری و پیشرفت دانش آموزان هست اما اهمیت داده نشده. معیار امتیاز باید مشخص باشه نه اینکه بفرمایید از نمونه کارهای سالهای گذشته خودمون باید می فهمیدیم. طرحی که من ارائه کردم واقعا بی نظیر و نو‌ و تاثیر گذار بود اما اون بنده خدایی که با معیارهای غیرمنطقی پرورشی نمونه شده آیا واقعا مهارت کافی برای ارزیابی داشت؟!

  40. سلام
    چرا شماره تماسی که گذاشتن کسی پاسخ نمیده.نه استان و نه کشوری کسی مسئولیت این رویداد رو قبول نمی کنه و پاسخ نمیده

  41. در بخش جشنواره تدریس متاسفانه فرایند داوری و شیوه برگزاری خوب نبود
    به نظر در مراحل داوری کارها عجولانه و بدون کارشناسی انجام شده

  42. درود الف تایان عزیزو پرتلاش باید گریست بحال اموزش و پرورش بوشهر و جناب مدیرکل که بجای تکریم و پاسداشت معلمان برگزیده کشوری با اظهار بی اطلاعی ازعدم ارسال بخشنامه از وزارتخانه هیچگونه هماهنگی برای اعزام نفرات برگزیده به تهران ندارند و امروز اعلام کردن با اتوبوس شهری از طریق ترمینال مسافر بری بروید مسافت بالای 20ساعت را!!!!حال سوال اینجاست که جناب مدیرکل خودتان هم برای شرکت در جلسات بااین مسافت طولانی بااتوبوس میروید؟؟؟میگویند بودجه نداریم!!!برای خودتان هم ندارید ؟؟!!انچه را برای خود نمیپسندیدبرای معلمان جوان و کوشا و پرتلاش هم نپسندیدمتاسفانه با این رفتار و عملکردتان باعث دلسردی و یاس وناامیدی شده ایدو……

  43. با سلام نتایج استان خراسان رضوی کامپیوتر واقعا عجیب بود
    سه نفر از یک تیم رتبه سوم فقط در قسمت شایسته تقدیر عنوان شدند که همان اسامی هم به کشور میروند اسامی شایسته تقدیر سایر رتبه ها پس چه شد؟!
    عجیب تر اینکه بعد از اعلام اسامی هنوز تازه برای همکاران متقاضی پیامک داوری شد ارسال میشود آیا بعد اعلام نتایج کارها داوری میشود؟
    لطفا قسمت داوری ها شفاف تر اعلام شود ممنون از رسیدگی شما

  44. با سلام شب بخیر به نتایج داوری مقطع فنی در بخش تک تجربه اعتراض دارم و تلفن که جوابگو نیست و این سایت هم که جواب داده نمیشه همچنین استان اعلام کردند قابل اعتراض نیست و ازداورانی استانی استفاده شده که شاخص های داوری را رعایت نکرده و طرح درس بنده با فیلم و تولید محتوی مطابقت داده نشده و همچنان معترض هستم و داخل استان طرح درسی که ارائه دادم مطابق دبیرخانه کشوری همراه با فیلم دارای خلاقیت و همراه با تولید محتوی اصلا جز شایسته تقدیر ها هم نیست و همکار هنرستان که در جریان فیلم ایشان هستم با طرح درس ناقص داری امتیاز شده
    اینجا هست که بی انگیزگی شروع میشه و چه جوری میشه کار کرد برای آینده ؟

  45. سلام
    من نفهمیدم و چرا توضیح یا جواب نمیدهید.
    تقدیر استانی فنی حرفه ای به کشوری ربطی دارد یا نه؟
    فردا جشنواره شروع میشه و ماها نمی‌دانیم نتایج کشوری چگونه هست یا چه کسی بره تهران؟

    1. سلام و درود
      نتایج کشوری در سایت قابل مشاهده است از طرفی در صورتیکه برگزیده و راه یافته به مرحله کشوری بوده اید با شما تماس گرفته شده است. در غیر اینصورت راه یافته به رویداد حضوری نشده اید. ان‌شاء الله در سال آینده در خدمت شما هستیم.

  46. سلام
    چرا شماره تماسی که گذاشتن کسی پاسخ نمیده.نه استان و نه کشوری کسی مسئولیت این رویداد رو قبول نمی کنه و پاسخ نمیدهو جوابگو نیست کاش جای اعتراض هم وجود داشت و کسی جوابگو نیست

  47. سلام وقت بخیر
    اختتامیه جشنواره در حال برگزاری هست ،دیگه نه اعتراض و…هیچی فایده ندارد ….فقط می‌دونم خدا جای حق نشسته …منم به شخصه خیلی روی کارم زحمت کشیدم اما نشد ….فقط خداست که می‌دونه چه اتفاقی می افته ….

  48. با سلام خدمت برگزار کنندگان رویداد الف تا خواهشم اینه از داوران با تجربه کاش در مرحله کشوری استفاده می‌شد من سالهاست تو جشنواره های تدریس هستم یا به عنوان مربی همکاران مختلف بودم که همگی مون صاحب عناوین بسیاری بودیم و هستیم من با دیدن تدریس های منتخب نا امید شدم واقعا کسانی که در جشنواره شرکت می‌کنند چارچوب ها رو خوب میشناسن فقط اختلاف در مسائل جزئی رتبه ها رو مشخص میکنه ولی فیلم های پخش شده در سه روز نا امیدم کرده و کلا تصمیم گرفتم هیچ وقت در جشنواره های تدریس شرکت نکنم تردید داشتم معمولا لابی میشه در همه ادوار بوده ولی چه بگویم که همان نگفتنش بهتره

  49. با سلام
    از داورانی استفاده شده است که هیچ تجربه ای نداشته و اصلا طرح درس کشوری مقطع فنی کشوری دبیرخانه رو نمی دانستند و شایستگی های غیر فنی
    حتی چند بار که سوال پرسیدم قبل از داوری گفتند که مگه شما حوصله دارید و …..
    البته خیلی تعجب نباید کرد این فرآیند ها ادامه خواهد داشت
    با آرزوی سلامتی و موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید