از IQ تا EQ

رشد توامان بهره هوشی و هوش هیجانی در محیط آموزشی

سوال: تقویت هوش اجتماعی دانش آموزان (EQ) در کنار رشد بهره هوشی (IQ) در بستر مدرسه، چگونه محقق می شود؟

اطلاعات صاحب تجربه:

نام و نام خانوادگی: ریحانه السادات حسینیان

نام مدرسه: غیردولتی هدایت

استان: قم

مقطع: دوره اول متوسطه

مقطع: دوره اول متوسطه

شهرستان: قم

نوع مدرسه: مجتمع

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

سابقه فرد: ۱۹ سال

اطلاعات صاحب تجربه:

نام و نام خانوادگی: ریحانه السادات حسینیان

نام مدرسه: غیردولتی هدایت

استان: قم

مقطع: دوره اول متوسطه

مقطع: دوره اول متوسطه

شهرستان: قم

نوع مدرسه: مجتمع

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

سابقه فرد: ۱۹ سال

ویدئو کامنت:

توضیحات تکمیلی:

گالری تصاویر:

نظرات شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همکار گرامی !

این بخش به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.